[20 Foto]’Seronok Betul Berzina Dengan Suami orang, Orang Lain Apa Tahu’ – Isteri Orang

buat para isteri jadikanlah kisah ini sebagai satu pengajaran…

ini kisah pasal isteri orang berskandal dengan suami orang…

isteri orang ni sebenarnya dah ada dua orang anak namun masih gatal nak berskandal.. dengan laki orang pulak tu… ntah apa yg dicarinya tak tahulah…

hubungan skandal yg bagaimana, dan apa yg telah berlaku antara mereka, seperti yg terdapat pada snapshot tu lah…
faham2 lah…

jadi, apabila suami kepada perempuan ni dapat tahu tentang kecurangan isterinya ni, perempuan ni telah diceraikan oleh suaminya..

setelah bercerai…
teman skandal yg suami orang tadi pun blah tinggalkan perempuan ni…

memang le, lelaki yg dah kahwin ni kalau dok berskandal takde benda lain le yg dia nak…
dia hanya nak sedap dengan bini orang tanpa perlu fikirkan tanggungjawab…

jadi bila perempuan ni dah diceraikan, dah jadi janda, lelaki ni pun blah le..

segala cinta sayang janji manis semua masa sedap berasmaradana dulu pun lebuh macam tu je lah…

tang sini le perempuan tu rugi…
suami melepas.. skandal pun melepas…
elok2 ada family yg bagus, tak pasal2 jadi janda…

segala makan minum dan pakai semasa selepas diceraikan masih lagi dijaga dan ditanggung oleh bekas suami tadi….

tapi sebaik saje perempuan ni dapat pakwe baru, dia pun blah macam tu je macam takde rasa bersalah pada bekas suami yg baik , yg masih tanggung makan minum pakai dia walaupun selepas diceraikan…

jadi buat para isteri… jangan jadi macam ni..
jagalah suami dan anak elok2…
jangan lah dok nak try berskandal dan curang dgn orang lain…

buat para suami pulak…
jika nak poligami sekali pun, buat lah elok2 dan bukannya dengan meruntuhkan masjid orang lain…

Lokasi : Johor.

 

Sumber mylabulabi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *